Книжкові новинки відділу документів з економічних і технічних наук
Продовжуємо знайомити вас із книжковими новинками у нашому фонді.
Томас Мартін, Посібник The Financial Time зі стратегії для соціальних медіа. – Харків : Вид-во «Ранок» : Фабула, 2020. – 304 с.
Письменник Мартін Томас має досвід роботи в усіх сферах галузі маркетингових комунікацій, від топменеджменту до планування. Працював із кількома провідними світовими рекламними та медіа-агенціями, агенціями зі зв’язків із громадськістю. Він — керівник курсу із цифрових та соціальних медіа в Інституті директорів. Він навчає менеджерів вищої ланки взаємодіяти зі сферою цифрових медіа. Мартін також очолював понад 30 конференцій із цифрових і соціальних медіа та є консультантом із цифрових комунікацій у компанії Oxford SM.
Соціальні медіа впливають на всі аспекти життя бізнесу, але мало хто з нас має необхідні вміння, щоб максимально скористатися можливостями, які вони надають.
«Посібник The Financial Time зі стратегії для соціальних медіа» - ваш детальний порадник із використання сили соціальних медіа. Написаний зрозуміло і легко, збагачений практичними порадами, мотиваційними прикладами та перевіреними методологіями, цей довідник допоможе вам здобувати конкурентну перевагу, досягати кращих результатів і більших обсягів продажу, будувати міцні та цінні мережі й підвищувати потенціал особистого цифрового бренду.
Коментарі
Дописати коментар