У мирне майбутнє – здоровими

 

Щорічно 7 квітня в усьому світі відзначається Всесвітній день здоров’я. Обласна книгозбірня не залишається осторонь важливих питань збереження здоров’я наших громадян. Стало уже доброю традицією в цей день проводити День здоров’я, до якого залучаються користувачі та працівники бібліотеки. Присутні мають змогу  більше дізнатися про спортивний інвентар, користуватися яким можна повсякденно в домашніх умовах. 

Поповнити свої знання в питаннях збереження здоров’я допоможе література, представлена на  перегляді  літератури «У мирне майбутнє – здоровими».   

У запропонованих книгах та періодичних виданнях йдеться мова про негативні фактори впливу на здоров’я: неправильне харчування, малоактивний спосіб життя, куріння та вживання алкоголю, забруднене довкілля, стресові ситуації. 

Автори статей закликають українців відповідально відноситися до свого здоров’я – навіть ще уважніше, ніж у мирний час.  

Бібліотечні працівники  підготували  список літератури, як зберегти та покращити своє здоров’я, з яким можна ознайомитися на блозі «Читати модно».



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Літні розваги в бібліотеці

Творча зустріч

Пам’яті письменника Юрія Царика