Найпершим щастям є здоров’я

Найцінніше, що має людина – це здоров’я. Та воно не існує само по собі, воно не дається на все життя, не є постійним і незмінним. Воно потребує турботи та рівноваги протягом усього життя.

Як саме треба піклуватись про здоров’я говорили на заході, що відбувся в Сумському міському територіального центрі соціального обслуговування «Берегиня». Для відвідувачів відділення денного перебування «Злагода» працівники відділу обслуговування користувачів Сумської обласної універсальної наукової бібліотеки організували посиденьки «Найпершим щастям є здоров’я».

Обговорювали фактори, що впливають на здоров’я і що треба робити, щоб зберегти і зміцнити його.

Захід проводився в ігровій формі. Згадувались прислів’я, приказки, загадки про здоров’я, відповідали на цікаві запитання, була і весела фізкульт-хвилинка «Рух – це життя».

Використовувались різноманітні відеоматеріали, демонструвалась відеопрезентація, що була підготовлена бібліотекарями.

Присутні ознайомились з книгами фонду відділу про здоровий спосіб життя.








 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Літні розваги в бібліотеці

Творча зустріч

Пам’яті письменника Юрія Царика