До Дня заснування Сумщини

Вечір історичної пам’яті «Моя земля, для мене – рай: я все, я все зроблю, щоб полюбили ви мій край як я його люблю», присвячений дню заснування Сумської області, який провели працівники відділу абонементу Сумської обласної універсальної наукової бібліотеки в університеті ІІІ віку територіального центру «Берегиня».

Присутні мали змогу ознайомитися з історією Сумської області. Згадали Ярославну, яка в Путивлі голосила за своїм чоловіком, а також відомого українського мецената Харитоненка; прослухали гімн міста Суми написаний Валерієм Козупицею та подивилися відео з життя рідного міста. Була представлена слайд-презентація, де висвітлені основні перлини музейної, духовної, воєнної, архітектурної, заповідної спадщини Сумської області.

Ведучі згадали видатних людей, які в свій час відвідали Сумщину: Лесю Українку, Б. Грінченка, Остапа Вишню, М. Хвильового, А. П. Чехова, О. Олеся, Г. Сковороду, композитора П. Чайковського, отамана Г. Кондратьєва – засновника міста та ін.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Літні розваги в бібліотеці

Творча зустріч

Пам’яті письменника Юрія Царика