«Головний життєвий скарб людини –здоров’я»

до Всесвітнього дня здоров’я

Сучасний світ відкриває перед нами великі можливості, - ми поспішаємо жити, не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про свій організм. Адже найголовніше в житті кожної людини – не достаток або положення в суспільстві, а здоров’я. Лише здорова людина відчуває себе щасливою, повноцінною особистістю і приносить користь суспільству. 

4 квітня напередодні свята – Всесвітнього дня здоров’я - відділ документів з природничих і аграрних наук запросив користувачів бібліотеки на перегляд літератури «Головний життєвий скарб людини». 

На ньому присутні познайомилися з експонатами, що стосувалися безпеки життєдіяльності людини, фізичної культури, гігієни, а також побачили як шкідливі звички можуть згубно впливати на становлення особистості. 

Користувачі познайомились з виданнями про проблемами збереження екології і довкілля, про здоровий спосіб життя, про лікарські рослини, про здоров’я дітей як запоруки здоров’я нації, про методику арттерапії в зміцненні здоров’я людини, про корисну кулінарію та про подолання шкідливих звичок у людини. 

Формування здорового способу життя, туризм в житті людини надзвичайно зацікавили присутніх, а молодь зосередила свою увагу на книгах з розділу «Гаджети очима медиків». 

Відвідувачі скуштували різноманітні напої приготовані на основі соків з овочів і фруктів. 

А корисні для організму людини фрукти і овочі, вітаміни і мінеральні препарати були підготовлені працівниками відділу документів з природничих і аграрних наук. 

З задоволенням присутні на перегляді скористалися спортивними міні-тренажерами і знаряддями для зміцнення здоров’я та масажу. 

Бажання поділитися цікавими, невідомими секретами схуднення виникало у багатьох відвідувачів перегляду літератури біля великої кількості представлених тренажерів – вагів, скакалки, диска здоров’я «Грація», різноманітних масажерів, особливо протицелюлітного. 

Спеціалісти відділу сподіваються, що інформаційні матеріали і наочні засоби, представлені на перегляді, допоможуть і навчать наших відвідувачів більш дбати про своє здоров’я, берегти його та спонукають їх до здорового способу життя.





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Літні розваги в бібліотеці

Творча зустріч

Пам’яті письменника Юрія Царика