Найпершим щастям є здоров’я

«Найпершим щастям є здоров’я, краса – другим, і лише третім – багатство» з цих мудрих слів великого давньогрецького філософа Платона працівники відділу обслуговування користувачів розпочали вечір порад у Сумському міському територіальному центрі соціального обслуговування «Берегиня».

Добре здоров’я – це та сама річ, яку люди цінують в житті понад усе. Його називають безцінним тому, що придбати не можна ні за які гроші. У вирі повсякденних справ і турбот ми часто забуваємо про необхідність берегти здоров’я і лише хвороба спонукає нас замислитися над причинами погіршення самопочуття.

Захід було розраховано переважно на людей похилого віку. Розуміння сутності навколишнього світу, мудре слово, віра в себе, духовність, щире серце, розумна думка, уміння приймати рішення, доброта – це фактори, що впливають на зміцнення здоров’я. Тому кожна людина своїми думками, словами і діями визначає тривалість свого життя.

На заході говорили про позитивне мислення, активну старість. Зачитувались думки мудрих людей, давались поради, демонструвався відеоряд. 





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Літні розваги в бібліотеці

Творча зустріч

Пам’яті письменника Юрія Царика