Філософія здоров’я та життя

Щорічно 7 квітня - у день створення Всесвітньої організації охорони здоров’я - з 1950 року світ відзначає День здоров’я.

Саме в цей день у бібліотеці проведений відкритий перегляд літератури «Філософія здоров’я та життя», присвячений Всесвітньому дню здоров’я. Користувачі ознайомились з виданнями з питань здоров’я збережних технологій, здорового способу життя, використання лікарських рослин, надбань нетрадиційної медицини, арттерапії в зміцненні здоров’я, здорового харчування, турботи про здоров’я підростаючого покоління і сумчан, активного довголіття, з питань збереження здоров’я в умовах урбанізації. Відвідувачі мали можливість скуштувати різноманітні соки з овочів і фруктів та чаї з лікарських рослин, корисні для організму людини фрукти і овочі, вітаміни і мінеральні препарати. Відвідувачі з задоволенням оглянули спортивні міні-тренажери і знаряддя для зміцнення здоров’я. Неабияке пожвавлення тривало і біля вагів, де всім бажаючим запропонували перевіряти вагу. Відео-перегляд на заході містив цікаву інформацію про здорове харчування, корисність вітамінів і сну у житті людини, та як виховувати дитину в сім’ї здоровою і щасливою.











Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Літні розваги в бібліотеці

Творча зустріч

Пам’яті письменника Юрія Царика