До Всесвітнього дня здоров’я

До Всесвітнього дня здоров’я в бібліотеці проведені заходи:

- година здоров’я «Таємниця еліксиру молодості» для учнів 8-го класу школи №13 за участі інструктора-методиста з альпінізму клубу «Абалаковець» Сумського палацу дітей та юнацтва – Андросової Валентини Іванівни. Діти з захопленням слухали розповіді про туристичні подорожі на гірські вершини України та з цікавістю переглянули фото-презентацію про українські Карпати. Присутні ознайомилися з періодичними виданнями про здоров’я і спорт «Здоровий спосіб життя – найкращий депозит» та слайд-шоу «Здоровий спосіб життя».
- в холі бібліотеки проведений відкритий перегляд літератури «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати», присвячений Всесвітньому дню здоров’я. Користувачі ознайомились з виданнями з питань охорони здоров’я, здорового способу життя, використання лікарських рослин, надбань нетрадиційної медицини, арттерапії в зміцненні здоров’я, здорового харчування, турботи про здоров’я підростаючого покоління і сумчан. Крім того, відвідувачі мали можливість скуштувати різноманітні соки з овочів і фруктів та чаї з лікарських рослин, корисні для організму людини фрукти і овочі, вітаміни і мінеральні препарати, підготовлені працівниками відділу документів з природничих і аграрних наук. Присутні мали змогу переглянути відео-перегляд про здорове харчування, користь вітамінів і сну у житті людини, охорону здоров’я дітей.
- флеш-моб «До здоров’я через книгу» на вул. Соборній. Під час заходу працівники відділу абонементу розповідали про що потрібно знати, щоб бути здоровими. Перехожі із задоволенням брали активну участь в обговоренні та знайомилися із запропонованою літературою по темі заходу.
 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Літні розваги в бібліотеці

Творча зустріч

Пам’яті письменника Юрія Царика