Всесвітній день здоров'я


7 квітня відзначається Всесвітній день здоров'я. Свято започатковано в 1950 році, щоб привернути увагу суспільства до важливості здорового способу життя, голосно нагадати всім і кожному, що здоров’я – це безцінний скарб. У наш час здоров'я — це фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення до себе та інших, а також дбайливе ставлення до навколишнього середовища. Геніальний лікар і філософ Давнього світу Гіппократ стверджував, що яка діяльність людини, такою вона і є, такі і її хвороби. Тому необхідність вести здоровий спосіб життя була актуальною як в стародавньому світі, так і сьогодні. Складові здорового способу життя – забезпечення тривалості активного життя, соціального, біологічного та психологічного благополуччя людей, які передбачають оптимальну рухову активність, раціональне харчування, здоровий сон, відмову від шкідливих звичок.

Як надовго зберегти духовну і фізичну силу, чим корисна йога, які продукти смачні та поживні, як досягти внутрішньої гармонії та ще багато корисного і цікавого можна дізнатись з літератури, яка є в фонді Читального залу для юнацтва Сумської ОУНБ. У Всесвітній день здоров’я бажаємо всім хворим ‒ якнайшвидшого одужання, медикам ‒ хорошої матеріальної і технічної бази, всім нам ‒ бути здоровими і життєрадісними!

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Літні розваги в бібліотеці

Творча зустріч

Пам’яті письменника Юрія Царика