Медицина у світлі сучасного бачення

 21 лютого в Сумській обласній науковій бібліотеці працівниками відділу періодичних видань проведено вечір запитань і відповідей «Медицина у світлі сучасного бачення». Користувачі бібліотеки і студенти вищих учбових закладів та коледжів міста мали нагоду зустрітися з головним спеціалістом управління охорони здоров’я Сумської ОДА Хометою Г.А., яка розповіла про ризики та переваги медичної реформи, що несе зміни для пересічного громадянина.

Реабілітаційну медицину на сучасному етапі представила асистент кафедри фізичної реабілітації та спорту медичного інституту СДУ, кандидат наук з фізичного виховання та спорту, практикуючий реабілітолог – Ольховик А.В.

Про вакцинацію, її вплив на організм і чому в нашому соціумі виникла і продовжує поширюватися негативна думка щодо щеплень розповіла міський педіатр відділу охорони здоров’я Сумської міської Ради Лісна Т.С.

Питання самолікування, відношення до гомеопатії, харчових домішок, до реклами ліків в ЗМІ в світлі сучасного бачення були обговорені з міським терапевтом Мариною Книш.

Фахівці професійно відповіли на питання учасників заходу.

Щиро дякуємо за допомогу в проведенні вечора начальнику обласного управління охорони здоров’я Сергію Павловичу Бутенко та керівнику Сумського обласного центру здоров’я управління охорони здоров’я Сумської міської Ради Іванченко Ганні Андріївні.







Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Літні розваги в бібліотеці

Творча зустріч

Пам’яті письменника Юрія Царика