НАПИШИ ЛИСТ СОЛДАТУ У БІБЛІОТЕЦІ

З метою формування громадської ідентичності, розуміння єдності й цілісності України, виховання шанобливого ставлення до воїнів АТО, які відстоюють свободу України, відділ абонементу Сумської обласної наукової бібліотеки провів патріотично-виховну Акцію "Напиши лист подяки воїну-захиснику».
22 квітня 2015 року співробітники відділу передали волонтерам 38 листів від вдячних читачів бібліотеки.
«Друже солдате! Я не знаю ні імені, а ні того , на якій гарячій точці зараз іде служба, але я і моя сестра щодня молимося за тих, хто сьогодні боронить наш спокій і мир у нашому домі, щоб ми могли спокійно читати книги, говорити про поезію, малювати картини, слухати прекрасну музику у концертних залах. Наші серця і душі, молитви і молитви – з вами». (Ганна Приходько – 60 років)

«З ПЕРЕМОГОЮ! Бажаю вам багато їжі, ліків, теплого одягу!щоб у вас була тільки перемога, здоров’я. З ЛЮБОВ’Ю – Бариба Віка – 10 років»

«… Я знаю – пішов ти мене захищати,
Щоб радість лунала у доччиній хаті,
Щоб онук був щасливий, мав радісну долю.
І щоб не втрачав народ свою волю.
В серці моїм буде дяка довічно.
Світу всьому доказав історично:
Вічно живуть українські сини
І своє право відстоять вони.»

(Вірш Таценко Тетяни, 60 років)


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Літні розваги в бібліотеці

Творча зустріч

Пам’яті письменника Юрія Царика